11.4.07

Gratis, Gratis Graaaaaaaaatis!

Als zo'n titel geen lezers lokt dan weet ik het ook niet meer.

Gratis wordt steeds meer realiteit. Reclameblokken verdwijnen en worden vervangen door product placement, banners en wel, reclame in het programma of net omgekeerd.

Je kan je wel inbeelden hoe slim ik me voelde toen ik vorige week op onlibri gratis het boek 'Tips voor goedkoper leven' downloadde. Mijn enthousiasme is wat getemperd sinds ik ontdekte dat er op elke derde pagina een ouderwetse advertentie staat, maar soit. Een gekregen paard kijkt men niet in de mond. Nu is mijn enthousiasme weer aan't oplaaien want.....

Er staat nu ook een boek op dat me interesseert, namelijk de avonturen van Fokke en Sukke
!! leuk leuk.

Er is ook gratis wijn voor wie de 17e van deze maand op tijd in Den Haag raakt.

Misschien een gratis filmpje meepikken? diegene die het eerst 300 man kan verzamelen mag gratis naar... 300 Spartanen.
Geen 300 vrienden in de buurt? sluit je dan aan bij deze actie...

Nog meer gratis? Gratis Lord of the rings spelen? of gratis poëzievoordrachten

Net binnen, het programma getitvideo(downloaden van Youtube en nog een honderdtal andere sites) staat nog een kleine 15 uur lang gratis te downloaden op , als je meer uitleg wilt lees je best hier

Giveaway of the Day

Meer gratis zal voor de volgende keer zijn... Extra tips zijn natuurlijk welkom

Geen opmerkingen: