18.4.07

Viraal?

De tijd gaat veel te snel de laatste dagen, communicatieplannen hier, promo-acties daar, producers solliciteren tussenin en er toch in slagen en volwaardige relatie met mijn vriendin te onderhouden..(een vrouw kan je niet op de tweede plaats zetten toch?)
Zodoende gebruik ik dit dood moment op de stage om toch even enkele maffe clips te posten :

Deze clip van Don's gun-shop veroorzaakt reeds wat commotie, volgens sommige bronnen is het een echte spot, volgens andere een poging tot een virale campagne. Opvallen doet het, zeker met de nieuwe schietpartij in het achterhoofd.
We weten allemaal wie schuld treft voor het geweld door vuurwapens, de videogames natuurlijk.. Een paar jaar terug had het hiphop geweest!



Bizar? genoeg? Deze actie met een converse-schoen en een usb-poort is bizar op een meer onschuldige manier. Viraal is veelal bizar zeker?



Deze is een guerilla-style mega-projectie in Sao Paolo die de nieuwe Ninja Turtles film wilt promoten. Het lijkt me wel spectaculair, ik hoop alleen dat de personen in het gebouw kunnen slapen met het licht aan...



Nu we bezig zijn met guerilla-style projecties wil ik jullie nog deze reclame voor sportlife.com meegeven.. een leuk gebruik van de beamer-techniek, want zeer gepast mobiel. skate on!

Geen opmerkingen: